Foglalási szabályzat

Tisztelt ügyfelünk!

Foglalás előtt kérlek mindenféleképpen olvasd el az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKET.

Tájékoztatunk, hogy az árak tájékoztató jellegűek. Foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában.
Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani a lefoglalt időpontot, e-mailben vagy telefonon jelezheted felénk!

Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a helyszínen, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges (e-mailben vagy telefonon) figyelembe véve a nyitva tartást.

Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!


Általános szerződési feltételek.
A Zsuku Hairstyle szalon (2360 Gyál Vecsési út 104.)
üzemeltetését Csukás Gergő (2360 Gyál Kosztolányi Dezső utca 33.) végzi.
1. A szalon szolgáltatásai kizárólag a szalon nyitvatartási idején belül vehetők igénybe kivéve, ha az jogszabályt nem sért és az üzemeltető előzetesen engedélyezte.
2. A szalon területe csak rendeltetésének megfelelően használható. A szalon használója nem sérthet meg vonatkozó hatályos jogszabályi előírásokat, rendelkezéseket, illetve jelen Házirendben foglalt szabályokat.
3. A szalon egész területén TILOS a dohányzás, kivéve a kijelölt helyen, a szalon bejáratától 5 méterre. TILOS olyan tevékenység, amely a szalon szolgáltatási tevékenységén kívül esik és jogszabályba ütközik, illetve közerkölcsöt sért.
4. Az üzemeltető engedélye nélkül kereskedelmi tevékenység, reklám, propaganda, (reklámtáblák, megállító táblák, falragaszok és szórólapok elhelyezése) hang és képanyag készítése, tiltott szerencsejáték, zene szolgáltatása TILOS!
5. A szalon szolgáltatásait igénybevevő vendégei kötelesek a zárási időpontokra tekintettel a komplexumot időben elhagyni.
6. Amennyiben a szalon területén az üzemeltető a tevékenységének, illetve szolgáltatásának bármilyen célú bemutatására vagy propagálására reklámanyagot (videófelvételt vagy fényképet) készít és azon, bármely vendég feltűnik, a vendég a reklámanyagon való megjelenésével összefüggésben semmilyen követeléssel nem léphet fel az üzemeltetővel szemben.
7. A szalon zavartalan működése érdekében az üzemeltető észrevételezési jogosultsága a fodrász szalon egész területére kiterjed.
8. A fodrász szalon területén minden vendégre kötelező érvényű a rend és a tisztaság megtartása, alapvető elvárás a másik vendég nyugalmának megőrzése és az alapvető kulturált viselkedés.
9. A szolgáltatásokat minden vendég saját felelősségére veszi igénybe.
10. A szalon üzemeltetője nem vállal felelősséget a személyekben vagy anyagi értékekben keletkezett károkért, amennyiben azok a Házirend be nem tartásából, illetve a vendégek felelőtlen magatartásából erednek.
11. A szalon üzemeltetője nem vállal felelősséget az elveszett vagy eltulajdonított tárgyakért vagy eszközökért.
12. A szalon területén a vendég által okozott kárt teljes mértékben a károkozó téríti meg!
13. A talált tárgyakat minden vendég köteles leadni!
14. A szalon üzemeltetője fenntartja a jogot a fodrász szalon egész területén zártkörű rendezvények lebonyolítására az általános vendégkör kizárásával.
15. A szalon ÁSZF minden szolgáltatást igénybevevő vendég számára szabadon a Zsuku hairstyle szalonban és honlapján illetve online foglalási felületén elérhető és áttekinthető.
16. A szolgáltatások igénybevétele az ÁSZF. automatikus elfogadását jelenti.
17. Ezen Házirendet az üzemeltető saját belátása szerint módosíthatja, valamint kiegészítheti
18. A vendégfogadás bejelentkezés alapján működik! Kérünk bőven előre jelentkezz be! (1-3 hónap)
19. Abban az esetben, ha a vendég a megbeszélt időponthoz képest 5-10perc elteltével vagy annál több késéssel jelenik meg, akkor a halmozott késés elkerülése érdekében nem áll módunkban elvállalni, ilyenkor új időpont egyeztetése szükséges!
20. Bejelentkezni a megadott telefonszámon hétfőtől péntekig, 9 - 19 óra között
vagy 0-24 online időpontfoglaló rendszeren keresztül lehet.
21. Ha a vendég a megbeszélt időpontban nem tud megjelenni azt 2 nappal előre jelezze! Ha váratlanul közbe jött valami kérem, telefonon értesítsen minket!
22. Ha több alkalommal, (max. 3) le nem mondás okból kifolyólag nem jelenik meg, akkor a továbbiakban nem áll módunkban elvállalni!
23. A meg nem jelenés további ANYAGI következményekkel is jár, le nem mondott időpont vagy 24 órán belül lemondott időpont: 50% felár amit online linken lehet kiegyenlíteni vagy az üzletben készpénzben, új időpontot csak ezután tudunk adni.
Illetve ugyan ez az 50%-os szabály vonatkozik arra az esetekre is, ha nem az előre megbeszélt szolgáltatást csináljuk a időpontban.
24. Új vendég esetén az első nagyobb szolgáltatások igénybevétele előtt (hajfestés, teljes hajszínváltoztatás, balayage) telefonos egyeztetés alkalmával konzultációs időpont egyeztetés illetve előleg fizetése KÖTELEZŐ!
25. Az árváltozás jogát fenntartjuk! A fodrászat nem piac az árakból alkudni nem lehet!
26. Fizetni a nyugta átadása után készpénzben vagy bankkártyával, esetleg azonnali átutalással lehetséges! Részletfizetést: „majd legközelebb hozom” opciókat nem tudjuk elfogadni! Ennek elkerülése érdekében kérem, előre érdeklődjön a várható végösszeg miatt!
27. Hozott termékkel NEM dolgozunk!
28. Kérjük, ha megoldható mindenki kísérő nélkül érkezzen!
29. 16 éven aluli vendégek hajfestését csak szülői beleegyezéssel végezzük el!